איך מומלץ לחמם חדר תינוק? | שמירת טמפרטורה מאוזנת בחדר - דקוהיט

איך מומלץ לחמם חדר תינוק

חימום חדר תינוק, איך מומלץ לחמם?

כניסתו של תינוק חדש למשפחה, זהו אירוע מרגש במיוחד. אך כל הורה יודע, שיחד עם ההתרגשות הרבה, יש צורך לדאוג לרשימה ארוכה של פרמטרים לרווחת התינוק. בין הפרמטרים שיותר חשוב לדאוג לגביהם, הוא לחמם חדר לתינוק, שכן התינוק חייב להיות בסביבה עם טמפרטורה מבוקרת. במיוחד בימי החורף הקרים, יש לדעת איך מומלץ לחמם חדר תינוק ולדאוג לפתרונות חימום טובים שכבר הוכיחו את עצמם.

חשיבות בקרת טמפרטורה בחדר תינוק

חימום חדר תינוק הינו חיוני במיוחד שכן, החדר הוא החלל המרכזי שבו התינוק יבלה את חודשיו ואפילו שנותיו הראשונים, כאשר המערכת החיסונית שלו עדיין לא חזקה דיה. לכן, חשוב ביותר לדאוג לטמפרטורה נעימה וקבועה בחדר, על מנת לא לגרום לתינוק לחלות חלילה.

כמו כן, תינוקות מתקשים בוויסות חום גופם והם הרבה יותר רגישים ממבוגרים לטמפרטורות נמוכות, גבוהות או לא יציבות. על כן, יש צורך באמצעי חימום לחדרי תינוקות שיקל על המשימה לשמור על טמפרטורה אידיאלית בחדר.

שמירה על טמפרטורה בחדר תינוק – דגשים

טרם ניגשים לבחור בפתרון חימום לחדר התינוק, יש לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • פתרון חימום אחיד וקבוע – חשוב לבחור בפתרון חימום המאפשר חימום אחיד באופן קבוע. שכן, יש לדאוג לטמפרטורה קבועה בחדר התינוק, ולהימנע מעליות או ירידות בטמפרטורה. על כן, בחירה במערכת הסקה מרכזית יכולה להיות מתאימה למדי. מערכת ההסקה של 'דקוהיט', מבוססת על טכנולוגיית חימום חשמלית, העובדת בשונה ממפזרי חום, כך שהחימום מתפזר בצורה אחידה ולא תלוי בנקודת החימום עצמה.
  • בטיחות – בטיחות מעל הכל. לכן, יש לוודא כי פתרון החימום הינו בטיחותי ביותר עבור התינוק. כאשר מדובר על בטיחות, יש לוודא כי מכשיר החימום עצמו אינו מתחמם ואינו יכול לגרום לכוויות. בנוסף, יש לבחור בפתרון חימום שאינו פולט אוויר מזוהם לחלל, זאת על מנת שלא לסכן את התינוק. על כן, ניתן לבחור מערכת הסקה חשמלית מרכזית, משום שזו מערכת בטיחותית ביותר.
  • פתרון חימום למשך הלילה – את חדר התינוק יש לחמם בכל שעות היום, לרבות הלילה. לכן, יש לבחור בפתרון חימום שיוכל להיות דולק למשך הלילה, מבלי שיסכן את התינוק.
  • גודל החדר – על מנת לבחור את אמצעי החימום המתאים ביותר, יש לבדוק את מידות החדר. ההספק החשמלי של יחידת החימום, צריך להיקבע לאחר מדידת החדר ולהתאים לאזור האקלים, לאיכות הבידוד והאיטום, למספר הפתחים של החדר ולכיווניו.
  • ייעוץ מקצועי – עבור אנשים שתוהים איך לחמם חדר תינוק? מומלץ שלא לענות על שאלה זו לבד, אלא להיוועץ באנשי מקצוע המתמחים בפתרונות חימום. שכן, אנשי מקצוע יוכלו להתאים את פתרון החימום המתאים ביותר לכל חדר תינוק. כמו כן, כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע, ניתן יהיה לעיתים אף לחסוך בעלויות ולבחור בפתרון החימום היעיל והחסכוני ביותר.
  • טמפרטורה רצויה – הטמפרטורה בחדר ילדים משתנה בהתאם לגיל התינוק ומידת רגישותו לקור, כאשר לרוב ההמלצה היא לשמור על טמפרטורה קבועה שבין עשרים ושתיים לעשרים וחמש מעלות. יש להימנע מחימום יתר המסוכן לבריאות התינוק.
  • איכות האוויר – יש לדאוג לאספקה של אוויר נקי בחדר התינוקות המוסק עם אוויר רענן שמונע הצטברות של זיהומים, אבק, עובש וחיידקים.
  • לחות בחדר תינוקמעבר לשמירה על טמפרטורה מבוקרת בחדר, יש לדאוג לרמת הלחות באוויר. מערכות ההסקה של 'דקוהיט', מצוידות במסנני אבק ולחות, המסייעים במניעת הצטברות הלחות ובכך, מונעים תקלות ופגיעות במערכת החימום.
  • חימום חדר ילדים איך לחמם חדר ילדים? בעזרת חברה מקצועית – כמובן, שאת פתרון החימום הנבחר לחדר התינוק מומלץ לרכוש מחברה מקצועית, מנוסה ואמינה. בחירה בחברה כזו תבטיח פתרון חימום בטיחותי, יעיל ואיכותי, שייתן מענה ראוי לאורך זמן.
  • נראות – על מנת לשדרג את הנראות של חדר התינוק, ניתן לבחור בגופי חימום מעוצבים כמו אלו של חברת 'דקוהיט', המשתלבים נהדר בחללים שונים.

 

איך לחמם חדר תינוק

דקוהיטאיך לחמם חדר של תינוק?

במידה ואתם רוצים לרכוש פתרון חימום חדר ילדים או לחדר התינוק שלכם ואינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעתם למקום הנכון. בחירה בחברתנו לקניית והתקנת מערכת הסקה חשמלית, תעניק לכם שקט נפשי.

לארוך השנים, תמיד פעלנו לשיפור איכות החיים של לקוחותינו, תוך שמירה על מקצועיות, אמינות וחשיבה מתקדמת ומתוך ערכים של חדשנות ושירות מעולה ללא פשרות.

למענה על שאלות על פתרונות חימום מתקדמים ואיכותיים, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר.

מייל:   OFFICE@DECOHEAT.CO.IL

טלפון: 1800-200-262

פקס: 03-9601758

דילוג לתוכן