איך לחמם חדר אמבטיה במהירות? - דקוהיט חימום חכם לבית

חימום חדר אמבטיה

מי לא מכיר את הרגע הזה שאנו נכנסים לחדר אמבטיה קר או במקרה הטוב מעט חמים באזור העורף מתנור הספירלות או מפזר החום התלוי על הקיר? הרגע הזה של כניסה ויציאה מהמקלחת נתפס בעיננו כרגע חשוב מאד למרות שנמשך דקות בודדות או שניות. המחשבה על הורדת הבגדים בחדר אמבטיה קר וחימום מוקדם של המים.. אלו רגעים בו אורך הרוח שלנו נמדד והסבלנות נמתחת.

לכן אנו מפעילים את המפזר חום חצי שעה לפני, על מנת להשיג אפקט כלשהו של חימום בחדר המקלחת.

פותחים את המים החמים על רותחים על מנת שאדים חמים ונעימים ימלאו את החלל ויתנו לנו מעין חימום קל ונעים. כל ההכנות הללו מיותרות, צורכות אנרגיה רבה שלא לצורך ומגדילות את חשבונות החשמל והמים לחינם.

 

דברו איתנו

1-800-200-262
phone

למייל
pencil

 

אז איך בעצם אפשר לחמם חדר אמבטיה במהירות?

ישנם מספר פתרונות חימום למקלחת, הכוללים בין היתר:

תנור ספירלה – הפתרון המוכר ביותר הנו תנור הספירלות התלוי על הקיר בדרך כלל ומכיל שתיים או שלוש ספירלות אשר בדרך כלל חלקן מתקלקל מהר מאד, אז התנור גם לא מחמם באופן מספק וגם משדר “עצבות” של מכשיר משומש מאד וישן, כאשר בפועל קניתם אותו בחורף האחרון ועמלת רבות לקדוח חורים בקיר ולחבר לחשמל. ישנם גם מפזרי חום התלויים על הקיר המפזרים אוויר חם אך למעשה אינם משיגים את המטרה ואפקט החימום שלהם הינו ברדיוס קטן מאד שאינו מכסה את חלל חדר האמבטיה לעולם.

חימום תת רצפתי– עוד תשובה לשאלה איך לחמם חדר אמבטיה היא באמצעות חימום תת רצפתי. מדובר בפתרון יוקרתי שעולה הרבה כסף, המעניק חימום נעים במיוחד, עם מערכת שמחממת את רצפת החדר בתחושה חמימה ונעימה בכפות הרגליים היחפות. מחמם חדר אמבטיה תת רצפתי מוצע בדמות מערכת רטובה שעושה שימוש במים חמים העוברים בצנרת, או מערכת חשמלית יבשה. יחד עם זאת מדובר במערכת יקרה להתקנה המיועדת בעיקר לבתים חדשים בתהליכי בנייה, שבמקרה של תקלה יקר ומסובך לתקנה.

מחמם מגבות– לחדרי רחצה מוצע פתרון חימום בדמות מתקן ממתכת בעל חזות של מתלה של מגבות. מתקן זה יעניק לכם פינוק אמיתי של מגבות חמימות להתעטף איתן אחר הרחצה, לצד חימום של כל החדר. מדובר בפתרון נוח ויעל בעל חזות אסטטית, המוצע בשוק במידות וצורות שונות, למשל בדמות מדף או מתלה.

מפזרי חום– גופי חימום חשמליים שבדומה לתנורי ספירלה תולים אותם בחדר הרחצה. מדובר בפתרון זול לרכישה אך זללן רציני של חשמל, שגם גורם לאוויר בחדר הרחצה להיות יבש.  בנוסף יש להיזהר עם מכשיר זה ולהרחיקו ככל הניתן ממים.

יחידת הסקה חשמלית– למי שמבקש פתרון חימום באמת יעיל לחימום חדרים בכלל ולחדר הרחצה בפרט כדאי להכיר את יחידות ההסקה של דקוהיט, המספקות מענה בטוח, יעיל ואסטטי לחימום של חדרי רחצה עם חום נעים במיוחד שאינו מייבש. זהו מוצר בטוח לשימוש שאינו צורך הרבה חשמל המוצע במגוון מידות ועיצובים.

 

חימום חדר אמבטיה

 

הכירו את מערכת החימום של דקוהיט

הפתרון היעיל ביותר וגם הדקורטיבי ביותר לחימום חדרי אמבטיה על ידי מוצרי החימום של “דקוהיט”, חימום בשיטה מתקדמת מאד המשלבת שיטת חימום וותיקה ומוכרת אשר הוכיחה עצמה, למוצר מספר יתרונות בולטים:

1.חימום אחיד: פיזור חום אחיד מהגוף חימום לחלל החדר אמבטיה, כך תרגישו בחימום אמיתי ולא באפקט חימום בלבד.

2.יופי ועיצוב: מוצרי החימום של “דקוהיט” עשויים ממיטב החומרים, מגיעים במגוון צבעים, דגמים וגדלים ולכן מעבר לחימום הפונקציונאלי הם למעשה גופי עיצוב לכל דבר ועניין והופכים את חדר האמבטיה שלכם לחדר מעוצב.

3.חימום חכם: גוף החימום עובד על תצרוכת חשמל נמוכה, הרבה יותר מאשר גופי חימום רגילים עליהם כתבנו לא מעט, כאלו שנמכרים בכל חנות כלי בית ורשתות לבית. לכן עלות הרכישה הראשונית מוחזרת כבר בשנה שנתיים הראשונות ולאחר מכן החיסכון המלא הוא שלכם!

במערכת מותקנים חיישנים(בקרי טמפרטורה) המנתרים את המעלות בחדר באופן מדויק ולכן אין בזבוז של חשמל אלא שליטה מלאה בתצרוכת החשמל באופן אוטומטי ומבוקר לתוצאה אופטימלית.

4.אחריות: אנו מספקים אחריות מלאה לשנתיים בעת התקנת המערכת בבית הלקוח.

את גופי החימום שלנו ניתן להתקין בחדר אמבטיה I חדר שינה I  סלון I חדרי עבודה I מחסנים

פתרונות חימום לאמבטיה ודגמים נוספים לחימום כל חדרי הבית

מלבד מערכות חימום לחדרי אמבטיה ומקלחת, לדקוהיט יש מגוון פתרונות חימום לכל חדרי הבית המוצעות בשלל דגמים מעוצבים, שכל אחד מהם מצויד בחיישן טמפ' מתקדם, מחשב בקרה ומתג עם ארבעה מצבים לבחירה. הדגמים כוללים למשל:

  • דגם F-617– גוף חימום מסדרה A בצבע לבן עם חזית חלקה ואריזה ממתכת, המסיע חום על גבי צלעות אלומיניום ומותקן בצורה אופקית נמוכה.
  • דגם SOLIUS-גוף חימום מסדרה B עם חזית רשת בצבע לבן ועם הסעה של חום על גבי פלטות של אלומיניום, מועמד בצורה אופקית.
  • דגם GLASSANCE– גוף חימום מסדרה C בגוון שחור או לבן חלבי, עם חזית של זכוכית מחוסמת וציפוי קרמי, בעל חימום המבוצע על ידי הקרנה על צלעות אלומיניום. זאת לצד עוד גוף חימום בחלק הפנימי של הזכוכית. מגיע עם פנל דיגיטלי בעל מגוון פונקציות שליטה.

לפרטים נוספים צרו קשר ב- 1-800-200-262 ונשמח לענות על כל שאלה, תוך מתן ייעוץ מקצועי בבחירה של מערכת חימום לחדרי אמבטיה.

דילוג לתוכן