חימום מומלץ לאמבטיה 🌡️ | מפזר חם שקט/תנור אמבטיה - DecoHeat

חימום לאמבטיה המלצות

מפזר חום לאמבטיה-'דקוהיט'

כאשר ניגשים לבחור תנור חימום מומלץ לסלון או תנור חימום לאמבטיה, מומלץ לבחור בחברה מקצועית, מנוסה ואמינה. חברת 'דקוהיט', מייבאת לישראל מערכות חימום והסקה איכותיות לבתי מגורים, מבני ציבור ותעשייה, שהינן פטנט רשום של יצרני המכשירים הצרפתיים (® AIRALU SILENCE).

 

אלו חלק מגופי החימום המומלצים של חברת 'דקוהיט' לאמבטיה:

  • JUPITER VENT יחידות חימום ייעודית עבור חדרי רחצה בגודל של עד שישה או עשרה מ"ר. היחידה כוללת גוף העשוי מאלומיניום עמיד למים ולחות, בצבע לבן וכן, מעוצבת בצורה המאפשרת תלייה של מגבות על גבי יחידת החימום. גוף החימום עצמו אטום בתוך המכשיר ואינו נדרש בנוזל פנימי. דגם זה, כולל גוף חימום נוסף, המאיץ חום ומספק חימום מהיר של חדר הרחצה עבור פרק זמן מוגבל. כמו כן, למכשיר יש יחידה בקרה עם חיישן טמפרטורה אלקטרוני חכם ומדויק, וכן מחשב בקרה הפועל בהתאם לנתונים שהגיעו מהחיישן. למכשיר חמישה מצבי פעולה, הוא יכול להיות חלק ממערכת הסקה מרכזית, וניתן לתלות אותו באופן אנכי.
  • דגם 2012 יחידת חימום חשמלית ייעודית עבור חדרי רחצה עם גוף ממתכת צבועה או מצופה. היחידה מגיעה עם הספקים המתאימים לחדרים של עד ארבעה או שישה מ"ר. מדובר בגוף חימום בעל מבנה מאוד צר, שקל למצוא עבורו מקום בחדר הרחצה ואף ניתן לתלות עליו מגבות. גוף החימום עצמו אטום בתוך המכשיר, הכולל גם חיישן טמפרטורות אלקטרוני מתקדם ומחשב בקרה עם צג דיגיטלי לבקרת חום ובחירת מצבי פעולה.
  • דגם אינדיגו – גוף חימום חשמלי לחדרי רחצה, עם חזית מתכתית חלקה והסעה והקרנה של החום בעזרת צלעות אלומיניום, עם מצב של אילוץ חום לחימום מהיר של החדר. למכשיר קיים גם מתקן ייעודי לתליית וחימום מגבות וניתן לשלבו עם מערכת הסקה מרכזית של כל הדירה. אפשר להעמידו באופן אנכי או אופקי, והוא מוצע בגוון לבן או כסוף. כמו כן, למכשיר החימום יש חיישן טמפרטורה מתקדם, מחשב בקרה, צג נוח לשימוש ושליטה ברמות חום, ומצבי פעולה הכוללים גם טיימר.
  • CAMPAVER BATH – יחידת חימום צרה במיוחד לאמבטיה, העשויה מזכוכית מחוסמת עם ציפוי קרמי המותקנת בצורה אנכית. היא מגיעה בשלל גוונים וכוללת מתלה מגבות בודד או כפול, עם צבע ומידות מותאמים לאלו של היחידה הנבחרת. יש לה גוף חימום נוסף המותקן בצד הפנימי של הזכוכית המספק חימום מואץ, כמו גם, חיישן טמפ' מדויק ומתקדם ומחשב בקרה עם צג דיגיטלי חדשני, בעל מגוון פונקציות לרבות פונקציות ייחודיות לחיסכון באנרגיה.

 

תנור אמבטיה המלצות

 

דקוהיט – פתרונות חימום מקצועיים

במידה ואתם רוצים לרכוש פתרון חימום לחדר האמבטיה שבביתכם ואינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעתם למקום הנכון. חברת 'דקוהיט', מתמחה בפתרונות חימום איכותיים, שישרתו אתכם נאמנה לאורך זמן רב.

אנו פועלים לשיפור איכות החיים של לקוחותינו, עם חשיבה מתקדמת ומתוך ערכים של חדשנות, מקצועיות ושירות מעולה ללא פשרות.

אצלנו תוכלו להזמין מערכת הסקה מתקדמת ומומלצת לחדר הרחצה, שתחמם אתכם בחודשים הקרים.

לקבלת פרטים נוספים ולמענה על שאלות, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מייל:   OFFICE@DECOHEAT.CO.IL

טלפון: 1800-200-262

פקס: 03-9601758

דילוג לתוכן