חימום לאמבטיה מעוצב - תנורי חימום מעוצבים לאמבטיה של דקוהיט

חימום לאמבטיה מעוצב

תנור חימום לאמבטיה מעוצב ודקורטיבי.

חדר אמבטיה, בדומה למטבח, הוא חלל שמשרת את כל יושבי הבית ( בניגוד לחדרי שינה או חדרי עבודה שמיועדים לאנשים ספציפיים ), בנוסף זהו חדר בו עושים שימוש גם אורחים נוספים, במיוחד אם בחדר האמבטיה מצויים גם שירותים. עובדה זו הופכת את חדר האמבטיה לאחד החדרים הפעילים ביותר בבית, בכל בית.

חדר האמבטיה הפך מזה זמן רב להרבה יותר מאשר חדר שמספק צרכים גופניים, הוא משרת אותנו באחסון ( דברי רפואה, מגבות ), מקום לשים מכונות כביסה ומייבש ואף חלל לאחסון חומרי ניקוי. אנחנו משקיעים זמן ומשאבים רבים בתכנון החלל, אם לבד ואם בעזרתם של אנשי מקצוע. במקרים רבים אנחנו שוכחים ולא שמים לב לנושא החימום בחלל האמבטיה ונזכרים בצורך רק כשהוא מגיע. כמה מילים על היתרונות של תנור חימום לאמבטיה מעוצב ודקורטיבי.

 

CLASS M

סוגי פתרונות חימום לאמבטיה                                                                                                                 

המכשירים הנפוצים שכולנו מכירים שמספקים את החימום בחלל האמבטיה הינם תנור הספירלה שפועל על שניים או שלושה סלילים, בגדלים שונים ומפזר החום. יתרונם של סוגי חימום אלה הוא בפיזור החום באופן יעיל יחסי, בגודל הקומפקטי שלהם ושניתן להעבירם בקלות ממקום למקום. אך למרות כל היתרונות נעדר מהם כל ההיבט העיצובי, ובעידן שלנו, שעיצוב הוא חלק אינטגרלי מהחלל, נחשוק כאמור בחימום לאמבטיה עיצובי.

עיצובים וגוונים                                                                                                      

לכן, עיקר החידושים בתחום חימום חלל האמבטיה יהיו בעיצובים ובגוונים השונים. היום תוכלו להתאים מחמם אמבטיה מעוצב בהתאם לגוונים של החלל, לסגנון ארונות האמבטיה ויתרה מכך שיהווה שימוש גם כמתלה מגבות דקורטיבי. יחידות חימום מעוצבות מעניקות הרבה צביון לחלל האמבטיה, הן ממוקמות על אחד הקירות, חוסכות מקום בחלל ומשדרגות כל חלל אמבטיה לחלל מעוצב במיוחד.

תרים אחר חימום לאמבטיה מעוצב? פנו אלינו – דקוהיט מערכות הסקה מתקדמות, ותתרשמו ממגוון פתרונות חימום. צרו קשר ב- 1-800-200-262 ואנו נשמח לסייע לכם בבחירה של תנור חימום מעוצב לאמבטיה שלכם.

דילוג לתוכן