מכשירי חימום לאמבטיה -צפו בנבחרת תנורי החימום המתקדמים של דקוהיט

מכשירי חימום לאמבטיה

שינויי מזג האוויר והגעתו של “גנרל חורף” למדינתנו יחייבו אותנו להיות מוכנים לעונת החורף הקרה ולתכנון בצורה נכונה את נושא החימום בחלל האמבטיה שלנו. ניתן למצוא ברשתות החשמל השונות מנעד רחב של תנורים, מכשירי חימום, מחמם אוויר לאמבטיה ומפזרי חום בשלל עיצובים ובמחירים שונים.

לאורך כל זמן השהות באמבטיה, לפני ואחרי הרחצה, תידרש בחלל טמפרטורה נעימה, אחרת מדובר בחוויה לא נעימה שגובלת בסכנת התקררות אמיתית. למרות שישראל היא “ארץ השמש הנצחית” בהגיענו לחורף הימצאות של מכשירי חימום לאמבטיה היא דבר מחייב בכל בית בישראל. תנור ספירלה או מפזר חום שמגיעים בגדלים וצורות שונות, יתאימו לשכיבה על משטח, לעמידה או לתלייה על קיר. בנוסף תוכלו למצוא גם תנורי חימום דקורטיביים שמעניקים הרבה עיצוב וסטייל לחלל האמבטיה.

 

הצורך בחימום חדר רחצה באמצעות מכשירי חימום

אם יש חדר בו אנו מורידים בגדים גם בעונה הקרה, זהו חדר הרחצה. בכדי לזכות בחוויית רחצה מפנקת חשוב לנו להיכנס לחדר מחומם שנעים ונוח להוריד בו בגדים ולהיכנס להתקלח, וכמובן שגם נעים לצאת מהמקלחת או האמבטיה לחדר חמים שנעים להתנגב ולהתייבש בו. ללא אמצעים אלו חוויית הרחצה הופכת למטלה מקפיאה ולא נעימה שעלולה גם לגרום להתקררות הגוף. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת דקוהיט, עם גופי חימום מושלמים לחדר הרחצה.

 מכשירי ותנורי חימום בטוחים                                                                                         

חלל האמבטיה הוא חלל גדוש אדים ולחות ולכן חשוב שהתנורים והשקעים יהיו בטוחים. כל תנור חימום שתבחרו צריך להיות מיועד לחדר האמבטיה ועומד בתקן בטיחותי. מומלץ להקפיד שיהיה לכל תנור חימום לאמבטיה, מנגנון בטיחות שמספק את הפעולה במקרה הצורך.

יחידות החימום של “דקוהיט” מתאימות להתקנה בחדרי רחצה, הן מבחינת תקן של חברת החשמל והן מבחינת עמידות בתנאי החלל.

תנור חימום לחדר אמבטיה

חלל אמבטיה מעוצב                                                                                                

מרבית החידושים בתחום יבואו לידי ביטוי בעיקר בעיצובים והגוונים שניתן למצוא היום. היום, לכל חלל בבית מוקדשת מחשבה עיצובית ופרקטית כאחד, כשחלל האמבטיה לא נופל בחשיבותו מכל חלל אחר. אי לכך, תוכלו למצוא עיצובים שונים של תנור חימום למקלחת שיתאימו הן לארונות האמבטיה, לגודל ולסגנון העיצובי של החלל. כמו כן, תוכלו למצוא גם מתקני חימום דקורטיביים שיהוו מתקן לייבוש מגבות, חוץ מתיפקודם כמחמם אוויר לאמבטיה.

תנור חימום מומלץ לאמבטיה

בחירה בתנור חימום לחדר אמבטיה של דקוהיט תעניק לכם מוצר איכותי, בטוח וכדאי. מדובר במחמם לחדר אמבטיה המבוסס על טכנולוגיות חדישות, עם חימום למקלחת איכותי וירוק,  עמיד למשך שנים רבות, נקי ושקט במיוחד, שמאוד חסכוני בחשמל ביחס לפתרונות אחרים שיש בשוק.

יחידות החימום עצמן מיוצרות בצרפת על ידי חברה מוערכת שמוצריה עומדים בדרישות בקרת איכות ותקן הגבוהות בעולם. בנוסף, מערכות ההסקה של דקוהיט מותאמות לגודל ומאפייני חדר הרחצה שיש לחמם, עם יחידת חימום עצמאית שיש לה בקרה מתקדמת לקביעת עוצמת חום רצויה. כמו כן ניתן לשלוט על מערכת הסקה זו מרחוק בעזרת אפליקציה של בית חכם.

שיטת חימום אידיאלית

עם מערכות חימום למקלחת של דקוהיט וחדרים נוספים בבית תזכו בפתרונות חימום אידיאלים המפזרים את החום באופן שווה, עם חימום נעים במיוחד שאינו מייבש. מקורן של איכויות אלו בגוף חימום שמייצר חום באמצעות טמפרטורות נמוכות וללא שימוש בגורמי להט או בעירה שמייבשים את האוויר. כמו כן יחידות חימום אלו שומרות על חום רציף, החוסך את המאמץ של גוף החימום להגיע לטמפרטורה מבוקשת בכל פעם מחדש.

מדובר בגוף חימום הרשום כפטנט, עשוי מסיבים של סיליקון מושחלים, עם אטימות מלאה שאין לה מגע עם אוויר. סיבים אלו מותקנים בתוך גוף אלומיניום שמורכב מסגסוגת ייחודית שיש לה רמה גבוהה של מוליכות לצד איבוד אנרגיה מינימלי. לכן מערכת חימום זו יודעת להפיק חום בטמפרטורות נמוכות ללא צורך בבעירה או בחוט להט, באופן שקט וללא ריח. כמו כן, כל מערכת ההסקה הביתית מחוברת לבקרה ממוחשבת עם אפשרות לשליטה נפרדת בכל יחידה בהתאם לרמות חום מבוקשות.

מערכת בקרה מתקדמת

בכל  יחידת חימום של מערכת הסקה של דקוהיט, לרבות ביחידת תנור לחדר אמבטיה, מותקן  רגש טמפ' אלקטרוני ממוחשב, עם לוח בקרה לשליטה בפעולת המכשיר. לרגש טמפרטורה יש יכולת לזהות שינויים קלים ביותר של הפרשי חום וכך לוודא שהמערכת תפעל באופן כמה שיותר יעיל וחסכוני, עם קבלה מדויקת של טמפרטורה רצויה בחדר הרחצה.

כמו כן, בכל מכשיר חימום יש צג בקרה עם גלגלות שבאמצעותו ניתן לשלוט ביחידת החימום, עם גלגלת לשליטה בעוצמת חום וכן גלגלת למצבי פעולה שונים של חימום רגיל, חימום מופחת, כיבוי המכשיר וחימום שמונע קיפאון במקומות מאוד קרים. קיים גם מצב פיקוד בו השליטה על יחידת החימום הינה אזורית ומבוצעת לפי תכנות שנקבע מראש.

במידה ואתם מחפשים פתרון חימום יעיל ובטיחותי לחלל האמבטיה כדוגמת מחמם מקלחת, פנו כבר עכשיו אלינו דקוהיט מערכות הסקה מתקדמות בטלפון 1-800-200-262 ואנו נשמח לסייע לכם בבחירת תנור חימום לאמבטיה שיתאים לחלל שלכם.

דילוג לתוכן