מערכת הסקה מרכזית | דקוהיט המובילים בתחום פתרונות חימום בישראל

מערכת הסקה מרכזית סולר

מערכת הסקה מרכזית סולר, גז וחשמל

החורף באזורים רבים בישראל הוא קר במיוחד ולכן, עולה הצורך לדאוג לפתרונות חימום בכל בית. ישנם מגוון רחב של פתרונות חימום, כאשר הסקה מרכזית היא בין הפתרונות היותר מומלצים. במאמר הבא ניתן לקרוא אודות סוגי מערכות הסקה מרכזית סולר, גז ועוד וכן, על טיפים לבחירת המערכת הנכונה.

 

יתרונות מערכת הסקה מרכזית

כאשר בוחרים להתקין בבית מערכת חימום מרכזית, נהנים מיתרונות רבים, דוגמת:

  • פיזור החום – בשונה ממזגנים או פתרונות חימום אחרים, האוויר החם שהמערכת חימום המרכזית מפיקה, מתפזר בצורה טובה במיוחד בכל חדרי הבית. כך, ניתן להנות מטמפרטורה נעימה בכל חדרי הבית, מבלי להדליק מזגן בכל אחד מהחדרים.
  • אוויר חם ולא יבש – יתרון בולט של המערכות חימום המרכזיות, טמון בכך שהן לא מייבשות את הלחות שבאוויר ומונעות את תחושת המחנק בבית.
  • נראות – לרוב, לא יהיו חיבורים גלויים של המערכות המרכזית. כך, ניתן להנות מחימום יעיל מבלי שהנראות של פנים הבית נפגעת.

 

מערכת הסקה

מערכות הסקה מרכזית – סוגים שונים

ישנם שלוש סוגים עיקריים של מערכות הסקה מרכזיות:

    • מערכת הסקה מרכזית סולר – הסולר משמש כחומר בעירה לחימום המים במערכת. לרוב, תנורי סולר יהיו מתאימים גם לנפט. תנור הסקה סולר הינו פתרון חימום יקר במיוחד, שכן, מחירי הדלק והסולר די גבוהים ולכן, כל רכישה של חומר בעירה היא הוצאה לא קטנה. כמו כן, מערכת מרכזית-סולר, אינה מערכת ירוקה, אשר פולטת לאוויר חומרים רעילים.
  •  מערכת הסקה מרכזית-גז – לרוב, מערכת הסקה מרכזית מבוססת גז, תכלול יחידה חיצונית, אשר מחממת מים לטמפרטורה גבוהה ע"י שריפת גז פחמימני מעובה (בדומה לגז בישול בכיריים). המים החמים מסוחררים בצנרת ייעודית תת רצפתית או ברדיאטורים המותקנים על קירות הבית.

למערכת זו, יש כמה חסרונות, כמו:

    • זיהום אוויר – בגין שריפת הגז לחימום, נפלטים עשן ומזהמים לאוויר.
    • סיכון בריאותי – הודות לפליטת חלקיקים מזהמים לאוויר הנוצרים משריפת הגז.
    • סיכון בטיחותי – כוויות ודליקות עקב טמפרטורה גבוהה מאוד.
    • יקר – הגז בישראל יקר יחסית ולכן, לא מדובר בפתרון חימום משתלם כלכלית.
  •  מערכת הסקה מרכזית חשמליתמדובר במערכת המומלצת ביותר כיום. אין צורך לדאוג לחומרי בעירה, אין סכנות של התלקחות או כוויות ואין ריח של בעירה כמו כשתנורי גז או סולר דולקים.

מערכת הסקה חשמלית מרכזית של 'דקוהיט', ניתנת להתאמה בכל בית, מבנה ציבור ותעשייה. היא מערכת ירוקה, בטיחותית ומחזיקה ל-20 שנה, כך שמדובר בהשקעה לטווח ארוך.

המערכת מורכבת ממס’ יחידות חימום המותאמות מבחינת ההספק, הגודל והעיצוב לחלל אותו הן נדרשות לחמם. כל יחידה מתפקדת באופן עצמאי וכוללת רגש טמפרטורה אלקטרוני מדויק, מחשב לניתוח הנתונים המתקבלים מהרגש, מצג בקרה לקביעת עוצמת החום ומצב ההפעלה של כל מכשיר ומכשיר.

קבוצת יחידות נשלטות ע”י פיקוד דירתי/אזורי, המאפשר הפעלה רציפה של המערכת באופן יעיל וחסכוני.

דקוהיטפתרונות חימום מקצועיים

מערכת ההסקה המרכזית והחכמה של 'דקוהיט', כוללת יחידות חימום שונות ויחידת פיקוד אזורית, בעזרתה ניתן להפעיל באופן רציף את המערכת עם צריכת חשמל מתונה. אזורי החימום נקבעים מראש על ידי תכנות יחידת הפיקוד והיא זו שמעבירה ליחידות החימום פקודות. כמו כן, היא אחראית על מעבר ממצב חימום רגיל למופחת באופן ששומר על טמפרטורה אחידה ורצויה בחלל. בנוסף, אם רוצים ניתן גם לשלוט בכל יחידה באופן עצמאי על ידי לוח הבקרה שלה.

אם אתם מחפשים פתרון חימום איכותי, ירוק, חכם ומתקדם צרו איתנו קשר.  

מייל:   OFFICE@DECOHEAT.CO.IL

טלפון: 1800-200-262

פקס: 03-9601758

דילוג לתוכן