תנורי חימום מעוצבים לאמבטיה | דקוהיט פתרונות חימום מתקדמים

תנורי חימום מעוצבים לאמבטיה

מהי הטמפרטורה האידיאלית לחדר האמבטיה ?

חלל האמבטיה שלנו הוא חלל מורכב, משרת את כל יושבי הבית, וגם את אורחיו, ויש לו מספר שימושים ( שירותים, רחצה, ארון תרופות וכו’ ). לכן, לחדר האמבטיה יש חשיבות גם ברמה האסטטית וגם ברמה הפונקציונלית. כיום אפשר להפוך כל חלל אמבטיה מעיצוב פשוט לעיצוב אטרקטיבי, מסוגנן ומפנק במיוחד.

את מלאכת העיצוב ניתן להפקיד בידי אדריכל או מעצב פנים אשר יוכלו לעצב לכם את החלל שיספק לכם את כל הצרכים ויעניק לכם חווית רחצה משולמת. אחד האלמנטים החדשניים בחלל האמבטיה שיעניקו לו צביון ייחודי, יהיו תנורי חימום מעוצבים לאמבטיה. המכשיר המעוצב יספק את הצורך של חימום החלל ובמקביל יהיה חלק משמעותי בעיצוב החדר.

 

תכנון מוקפד של עיצוב                                                                                                                            

עיצוב חדרי האמבטיה מחדש דורש תכנון שלוקח בחשבון את הפונקציונאליות שנחוצה בחלל זה יחד עם תנאי הלחות והקור. לפני הכול יהיה עלינו לבדוק את השטח של החלל, איפה הוא ממוקם ביחס לשאר החללים בבית, כמה אוורור יש בו ומה הגובה של החלל. כמו כן, חשוב לדעת האם יש חדר רחצה נוסף בבית, האם חדר הרחצה מיועד לכל המשפחה או לילדים או למבוגרים. מה הרגלי הרחצה וצרכיהם של כל דיירי הבית וכו’. רק לאחר מכן נוכל לאבזר את החלל בהתאם ולהתקין בו, תנור חימום לאמבטיה מעוצב.

 

הבשורה החדשה בעולם העיצוב                                                                         

כשרובנו שומעים את המונח ‘תנור אמבטיה’, הדבר הראשון שנחשוב יהיה  תנור ספירלה למקלחת או מפזר חום תלוי, אך הבשורה החדשה ביותר היום היא, חימום של כל חלל האמבטיה על ידי מחמם אמבטיה מעוצב / מתקני חימום דקורטיביים שתלויים על הקיר ומספקים חום אחיד לחלל. יתרון משמעותי הוא שאינם צורכים חשמל רב, ודאי הרבה פחות מכל תנורי אמבטיה מעוצבים אחרים, הם מגיעים בגוונים שמתאימים לחלל עצמו, ולמעשה ניתן להתקין אותם בכל חלל אחר בבית. פרמטר חשוב נוסף הוא שהמתקנים החדשים בטיחותיים בהרבה מכל מכשיר אחר.

כדי ליהנות מחלל אמבטיה חמים ומעוצב, שלא תרצו לצאת ממנו כל כך מהר בשל החימום המושלם, פנו אלינו דקוהיט מערכות הסקה מרכזיות בטלפון  1-800-200-262 ואנו כבר נדאג לכל השאר.

דילוג לתוכן