אמצעי חימום חסכוני לבית - תנורי החימום וההסקה המתקדמים של דקוהיט

אמצעי חימום חסכוני

כך תחסכו בהוצאות חימום

מבדיקה שמשווה בין אמצעי חימום ביתי חסכוני נמצא שהפעלת מזגן תהייה זולה מכל אמצעי אחר, באופן משמעותי, זאת כשמדובר בחימום מהיר ומיידי יותר מכל מתקני החימום הביתיים המקובלים, שניתן להשתמש בהם בדירות מגורים. בהשוואה לחימום הבית על ידי מזגן, חימום באמצעות גז יהיה יקר פי 7, וחימום על ידי מתקני חימום שמופעלים בנפט ובסולר יהיו הכי יקרים, משמע – פי 17.

 

אמצעי חימום חסכוני האם באמת עדיף את הזול ביותר?

למרות הנתונים הללו, לא מספיק יהיה לרכוש אמצעי חימום זול, וישנם עוד פרמטרים שיש לקחת בחשבון כשרוצים לחמם את הבית שלנו בעונת החורף ולחסוך בחשמל ובעלויות. המזגן עשוי לא פעם לייבש את האוויר ולגרום לגרד ויובש בכל הגוף, ולכן כשמדובר בילדים ומבוגרים לא יהיה מומלץ לעשות שימוש של 24 שעות ביממה במזגנים לחימום הבית. בחודשי החורף הקרים (ויש לנו כמה כאלה) יהיה מומלץ לעשות שימוש באמצעי חימום שמחמם 24 שעות בלי כל תופעות לוואי ומבלי לייבש את האוויר, את זה תוכלו למצוא במערכת הסקה מתקדמת ודקורטיבית.

 מערכת הסקה מתקדמת                                                                                    

על מנת שתוכלו ליהנות מחורפים נעימים וחמים ומ- חימום ביתי חסכוני בחשמל מומלץ להתקין מערכת הסקה מתקדמת של יחידות חימום חשמליות שמותקנות בחללי הבית ואלה פועלים במשך 24 שעות ומחממים את כל הבית בצורה אחידה. יתרונם יבוא לידי ביטוי בבנייה של תשתית פשוטה, עלויות התקנה אטרקטיביות ועלויות חשמל חסכוניות במיוחד, כמו כן, הם גם נחשבים למתקנים ידידותיים לסביבה ובטיחותיים. הם דקורטיביים ומגיעים במגוון של עיצובים, בנוסף, מדובר במכשיר חרישי, שלא מרעיש כלל.

 

אמצעי חימום זול

 

כמה חשמל צורכים גופי חימום

כאמור, לכל גוף חימום יש צריכה שונה של אנרגיה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הכלליות הבאות:

  • מפזרי חום וספירלה – חימום ביתי זול לקנייה, שמחמם שטח נתון במהירות. גופים אלו משמשים כאמצעי חימום נקודתי יעיל שבעיקר מתאים לחללים קטנים. מצד שני הם צורכים הרבה מאוד חשמל וגם אינם בטוחים לשימוש בהיותם פועלים עם גוף להט היכול להתלקח.
  • מזגן- אמצעי נפוץ לחימום דירה ולהסקת הבית הדורש השקעה ראשונית גבוהה, אך זהו אמצעי חימום הכי חסכוני שיש בצריכת חשמל. המזגן עצמו הינו בטוח לשימוש עם יכולת גם למיזוג הבית בקיץ. מצד שני מדובר בפתרון חימום שיש לו נטייה לייבש את החלל.
  • רדיאטור- אמצעי חימום בטוח לשימוש, המוצע כמערכת הסקה או כגופים בודדים, הפועל באמצעות חימום של נוזל פנימי ומפיץ חום נעים ובריא. מצד שני מערכות אלו מחממות את החלל מאוד לאט והן גם צורכות הרבה חשמל.
  • חימום תת רצפתי- מערכות חימום הפועלות על ידי חימום של מים והזרמתם תחת רצפות החדר, נחשבות בטוחות לשימוש. יחד עם זאת מדובר במערכת יקרה לרכישה והתקנה שבמקרה של תקלה מורכב ויקר לתקנה.
  • תנורי גז ונפט- תנורים ומערכות הסקה המפיצים חום נעים ברחבי הבית, אולם בגין מחירי הגז והנפט מדובר באמצעי חימום יקרים. כמו כן אין זה מומלץ לישון עם אמצעי חימום אלו והם חייבים בבדיקה תקופתית המוודאת שאין בהם דליפות.
  • קמין עצים- אמצעי חימום המספק חום נעים במיוחד. יחד עם זאת מדובר באמצעי חימום יקר להתקנה הדורש הרבה התעסקות ושקיימת בו סכנה של שריפה.

כמה עצות יעילות לחימום חסכוני של הבית בחורף

בכדי לחסוך בהוצאות חשמל ואנרגיה בימי החורף לפניכם כמה עצות בסיסיות בנושא:

  • באתר של חברת החשמל או משרד האנרגיה תמצאו מחשבון צריכה שיאפשר לכם להבין כמה חשמל צורכים גופי החימום שיש לכם בבית. החישוב ייקח בחשבון גם את השעה ביום.
  • בדקו את הדירוג האנרגטי של גופיי החימום שאתם רוצים לקנות, עם דירוג הנע מ-A החסכוני ביתר בצריכת חשמל ועד לדירוגG הבזבזני ביותר בצריכת חשמל.
  • בכדי לחסוך בחשמל אל תחממו את הבית יתר על המידה. עשרים מעלות הן בהחלט מידה נאותה, כאשר כל מעלה נוספת תבוא לכדי ביטוי בהוצאה של עוד חמישה אחוזים. אם אין לגוף החימום תרמוסטט או שהתרמוסטט של המכשיר אינו תקין, תוכלו להציב בחדר המוסק מד חום.
  • בכדי לחסוך בחשמל ולמנוע מאמץ יתר של גופי החימום בבית הקפידו לסגור חלונות ודלתות. כמו כן במידת הצורך מומלץ לאטום את הדלתות והחלונות וכך למנוע בריחה של חום. בנוסף ניתן לשמר את החום בבית על ידי כיסוי חלונות עם וילונות עבים.
  • בכל זאת מדובר בעונת החורף ואין שום סיבה ללכת בבית עם בגדים קצרים. במקום לחמם את הבית יותר מידי ולשלם הרבה על חשמל תוכלו פשוט להוסיף עוד שכבת בגד.
  • המיקום הגיאוגרפי של ביתכם משפיע על הוצאות החימום הנדרשות, בין אם אתם גרים על ההר, במישור החוף או במדבר. לקומה שאתם גרים בה גם יש השפעה על צורכי חימום הדירה, כאשר דירות קצה גבוהות או נמוכות צורכות בפועל יותר חשמל מדירות ביניים.
  •  חימום דירה – גם מספר הגרים בדירה משפיע על צורכי החימום של הבית, וככול שגרות בו יותר נפשות, צורכי חימום הדירה עולים בהתאם.

 

כדי ליהנות מחורף חם ויחד עם זאת חסכוני ויעיל, אתם מוזמנים להגיע אלינו ל- דקוהיט מערכות הסקה מתקדמות ולהתרשם מפתרונות חימום ביתי מומלץ שיש לנו לספק לכל מבנה מגורים או מבנה תעשייתי. צרו קשר ב – 1-800-200-262 ואנו נדאג לחמם לכם את החלל.

דילוג לתוכן