רדיאטור הסקה | רדיאטורים להסקה מרכזית להזמנה - DecoHeat

הסקה מרכזית רדיאטורים

מערכות הסקה מרכזיות

מערכת הסקה מרכזית מטרתה העיקרית תהייה חימום הבית או החלל כשהחום שלה נשאב ממקור כלשהו. המערכת, תפזר את החום בצורה אחידה וכך תייצר טמפ’ מאוזנת בין כל מפלס או חלל אחר בבית ותשמור על טמפרטורה שהיא קבועה ללא השפעה של הטמפרטורה ששוררת בחוץ.

החלוקה המרכזית של מערכת הסקה תאמוד לפי מקור האנרגיה. מקורות האנרגיה יכולים להיות דלק מוצק כמו עץ, דלק נוזלי כמו נפט או סולר או דלק מגז. המערכת תתבסס על משאבות חום או על מערכת חשמלית, סולרית וכיוצא בזה, כשכל בחירה היא עולם שלם בעל יתרונות וחסרונות. במקרה נוסף של מערכת ביתית ל-הסקה רדיאטורים יכולים להיות פתרון פרקטי וחסכוני.

 

חימום תת רצפתי או חימום הסקה רדיאטורים                                                                        

מבחינת גוף החימום, יהיה נהוג לחלק את מערכת ההסקה המרכזית ל- 2 סוגים: אחד הסוגים יהיה חימום תת רצפתי- צינור של מים חמים, או גופי חימום חשמליים, יהיו מונחים בקרקעית הריצוף של כל החלל כשתחתם תהייה מונחת שכבת בידוד תרמי. במקרה נוסף של הסקה מרכזית רדיאטורים יוכלו לשרת את הצרכים של חימום איטי ואחיד, כמו גם בטיחותי בכל הבית.

הפעולה של חימום תת רצפתי דומה להסקה מרכזית שכן מדובר בחימום אחיד בכל חללי הבית כשהמערכת לא נגלית לעין, ניתן תמיד לשלוט בה והיא שקטה. בנוסף, ניתן להגדיר מראש את פעילות המערכת לאורך כל היום ובהתאם לחדרים השונים. אל מול זה, עלויות ההתקנה כאן יהיו גדולות באופן יחסי כשמדובר בצורך להרים את הריצוף של חלל הבית.

האפשרות השנייה תהייה רדיאטור הסקה: שיטה שמקובלת מאוד במקומות קרים בעולם ובארץ היא מתחילה להיות יותר ויותר מבוקשת. ההתקנה הראשונית שלה הרבה יותר פשוטה, כיוון שהיא לא דורשת לחולל בבית שיפוץ כללי. רדיאטור להסקה מרכזית יהיה צמוד לקיר בחלל ולא ייתפוס מקום ויפעל בשקט מופתי. למעשה, הבית מתחמם בשיטה זו על ידי רדיאטור חימום על מים. 

 

רדיאטורים להסקה מרכזית

יתרונות ההסקה המרכזית                                                                                    

היתרון המשמעותי ביותר של מערכת ההסקה הוא החלוקה הפרקטית לכל אזור, להבדיל מפתרונות חימום אחרים שיאפשרו חימום רק מאמצעי החימום עצמו ולאזור יחסית מוגבל כשהתוצאה תהייה חימום אידיאלי רק בחלק מסוים של הבית. היעילות של מערכת ההסקה, לרבות רדיאטורים להסקה מרכזית, תגרום לכך שהיא תספק באזורים הקרים של מדינת ישראל אמצעי חימום מיטבי. לכן אחוז השימוש במערכות ההסקה המרכזיות באזורים הקרים במיוחד בארץ, גבוהים בימנו אם אנו משווים אותם לאמצעי חימום אחרים.

אם ברצונכם ב רדיאטור הסקה מרכזית לבית שלכם, שיעטוף את החלל בחימום אחיד לאורך זמן, פנו אלינו לטלפון 1-800-200-262  ל- דקוהיט מערכות הסקה מרכזיות ואנו נסייע לכם בכל.

דילוג לתוכן