מערכות חימום והסקה - דקוהיט פתרונות חימום מתקדמים לבית

מערכות חימום והסקה

מערכות חימום והסקה- פשוט להתחמם בימי חורף

מי מאתנו לא מדמיין על התחממות בערב חורפי בשמיכה מלטפת לצד קמין מחמם ולהקשיב לזרדי העץ מתלקחים להם בלהבות ? אמצעי חימום ותנורי אש יכולים להיות גם דבר מסוכן, עד כמה וכמה כשיישנם ילדים בסביבה. לכן חשוב לעשות בחירה נבונה ובטיחותית כשרוכשים מערכות חימום והסקה ולהתחשב בכל הפרמטרים הנחוצים ובבטיחות בפרט.

בזמן בחירת אמצעי חימום כלשהו לחלל הבית נדרשת מחשבה ותכנון והתחשבות בגודל הבית, מספר החדרים, בתקציב הקיים וכו’. בבתים רבים ומודרניים גופי חימום כבר הוטמעו כחלק מתהליך תכנון הבית ויעילותם מספקת במיוחד בחודשי החורף כשרוצים לחמם את הבית כולו. עם זאת בבתים רבים נשאלת עדיין השאלה – איזה אמצעי חימום עדיף? מה יותר חסכוני? ועל מה כדאי לשים את הדגש בזמן רכישת מערכות חימום והסקה ?

 

 

 

 

תנור חימום לחדר אמבטיה

 

סוגי חימום שונים                                                                                                                        

לרוב אמצעי חימום הבית יהיו בעלי תכונות שונות, כמו חימום תת רצפתי או קמין, אלה דורשים שינוי ושיפוץ במבנה ובחלל, לעומת גופי החימום אחרים כגון: תנורי ספירלה, רדיאטורים ומפזרי חום, שהם יתאימו לחימום ספציפי ומוגדר וניתן לאחסן אותם כל סוף עונה. אלה גם מאפשרים חימום מהיר וישיר, אך נחשבים לאמצעי חימום שגוזלים המון חשמל. רדיאטור שנחשב לבטיחותי, עשוי לחמם אזור גדול יותר אבל הוא מאוד עשוי גם לייבש את האוויר, אותו הדבר מזגן.

 

מערכת הסקה חסכונית                                                                                  

אמצעי חימום המשויך למחלקת מערכות חימום והסקה, יהיה פתרון מושלם עבורכם, המושתת על טכנולוגיה לא מורכבת מידי של מתקן חימום (בדומה לרדיאטור שאתם מכירים) מוצמד לקיר ומחמם את הבית כולו ללא שום מפרע. מדובר במערכת מתקדמת ודקורטיבית של הסקה חשמלית שבנויה על קירות הבית, ומעניקה חימום אחיד בכל הבית. ההתקנה שלה פשוטה ויעילה ולא מצריכה שום שינויים אסתטיים בחלל, והחיסכון בחשמל הוא רב, מה שתורם משמעותית לסביבה ירוקה.

לחורף נעים וחם, פנו אלינו דקוהיט מערכות הסקה מתקדמות בטלפון- 1-800-200-262 ואנו נשמח להעניק לכם את כל הייעוץ והמענה בתחום חימום החלל.

דילוג לתוכן