מפזר חום מומלץ לאמבטיה | מפזרי חום/תנורי חימום מומלצים - DecoHeat

מפזר חום לאמבטיה המלצה

כל הפרטים על מפזר חום מומלץ לאמבטיה

 

תנורי חימום מומלצים

בימי החורף, יש צורך לחמם את חדרי הבית השונים, לרבות חדר האמבטיה כי אין כמו לסיים אמבטיה חמה בחוף ולצאת לחדר חם ונעים. בעזרת מפזרי חום מומלצים בשוק, ניתן לחמם לא רק את חדר האמבטיה, אלא גם את שאר חללי הבית.

אלו הם פתרונות החימום הנפוצים ביותר:

  • מזגנים – יעילים גם בקיץ וגם בחורף וניתן לתפעלם בקלות . למזגנים יש גם חסרונות שונים, כמו צריכת החשמל הגבוהה שלהם ותחושת המחנק הנגרמת בחימום הבית.
  • מערכת הסקה מרכזית – ישנם מערכות הסקה הפועלות באמצעות גז, סולר או חשמל. למערכות אלו, יתרונות רבים, הטמונים בכך שהן מפיקות חום אחיד, לא מייבשות את האוויר ועוד.
  • מפזר חום – מפזרי חום מהווים פתרון חימום עבור חדרים קטנים. לכן, מפזר חום לאמבטיה, יכול להיות בחירה נבונה כיום, ניתן למצוא גם מפזר חום חכם לאמבטיה, שיכול להתחבר למערכת החימום המרכזית בבית.
  • תנורים – ישנם תנורי חימום שונים (ספירלה, אינפרה אדום ועוד), שחלקם בטיחותיים יותר וחלקם פחות.

 

מפזר חום מומלץ- יתרונות וחסרונות

מפזרי חום הינם גופי חימום הפועלים באמצעות גוף חימום ומאוורר המפזר אותו בחלל. מפזרי החום מתאימים בעיקר לחימום נקודתי בחללים קטנים, כמו חדרי אמבטיה. מפזרי חום, יכולים לחמם במהירות חללים קטנים ויחסית והם פשוטים לניוד ואחסון. יחד עם זאת, יש להם לא מעט חסרונות, כמו:

  • מדובר במוצר שמייבש את האוויר.
  • רמת בטיחותו מוטלת בספק ושיש להרחיקו ממגע ישיר עם מים.
  • המכשירים פחות יעילים בחדרי רחצה גדולים.
  • הם צורכים הרבה מאוד חשמל.
  • אמנם הם לא יקרים, אך הם בעלי רמת עמידות נמוכה.
  • פעולת יניקת האוויר גורמת גם ליניקה של הרבה אבק המצטבר במכשיר.

מסיבות אלו, בפועל מפזרי חום אינם הפתרון הטוב ביותר עבור חדרי רחצה, זאת לעומת מערכת ההסקה החשמלית של חברת דקוהיט.

מפזר חום מומלץ לאמבטיה

ההבדלים בין תנורי אמבטיה מומלצים לבין פתרונות חימום של 'דקוהיט':

  1. טכנולוגיה- מערכת הסקה ומפזר חום באמבטיה מבוססים על טכנולוגיה שונה. מפזרי חום משתמשים בתהליך חימום דינמי, כלומר, הם עובדים על ידי סיבוב פנימי של מכונת החימום. לעומת זאת, מערכות ההסקה של 'דקוהיט', מבוססות על יחידות הסקה בהן מותקן רגש טמפרטורה אלקטרוני ומחשב עם לוח בקרה לשליטה במכשיר.
  1. אחידות- בסופו של יום, גם מפזר חום לאמבטיה, מומלץ לא מחמם את החלל באופן אחיד ואינו מתאים לכל סוגי החללים. לעומתו, מערכות ההסקה של 'דקוהיט', מספקות חום אחיד ומתאימות למגוון חללים.
  1. לחות- הם מוגבלים ביכולתם להתמודד עם לחות ועם כל מקור נוזלי אחר שעשוי להתפזר סביבם. מערכות ההסקה של 'דקוהיט', מצוידות במסנני אבק ולחות, המסייעים במניעת הצטברות הלחות במערכת ובכך, מונעים תקלות ופגיעות במערכת החימום.
  1. בטיחות- מפזרי חום הם פחות בטוחים לשימוש קבוע,. הם עשויים להוות סכנה של ממש, מאחר והם משתמשים בזרם חשמלי גבוה ליצירת חום. מערכות ההסקה של 'דקוהיט', משתמשות בטכנולוגיית חימום חשמלי המבוססת על חימום עם יחידות חימום, שהופכת אותן לבטוחות יותר לשימוש ולתנור חימום לאמבטיה ממומלץ על ידי אנשי מקצוע רבים.
  1. אמינות ועמידות- מפזרי חום אינם מוצרים חשמליים יקרים ובהתאם לכך, אינם מחזיקים לאורך זמן (שנים). מערכות ההסקה של 'דקוהיט' הן יקרות, אמינות, עמידות המחזיקות לשנים רבות בתנאי שימוש נכונים, מה שמאפשר גם חסכון כספי לעומת פתרונות חימום אחרים. התועלות של המערכות הן רבות ומשמעותיות לעומת העלות הכספית ולכן, מדובר בהשקעה ולא בהוצאה.

 

לקבלת פרטים נוספים על מחמם אמבטיה מומלץ ולמענה על שאלות, צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

מייל: OFFICE@DECOHEAT.CO.IL

טלפון: 1800-200-262

פקס: 03-9601758

דילוג לתוכן