תנור הסקה יונקרס | תנורי חימום בטכנולוגיה מתקדמת - DecoHeat

תנור הסקה יונקרס

אם חשבתם לשדרג את הבית שלכם באמצעות תנור הסקה יונקרס כדאי שתשקלו זאת שוב.

בשוק קיימים מספר חברות וסוגים נוספים של חימום כמו תנור הסקה יוניקורס ודגמים אחרים, אך מערכות אלה פחות יעילות ודורשות התקנה בתשתית הבית או שיפוץ הכרוך בחציבה בקירות וכדומה כאשר מערכות ההסקה של דקוהיט לא רק קלות יותר להתקנה ותפעול אלא גם רשומות כפטנט מטעם יצרנית המכשירים הצרפתיים AIRALU SILENCE והינם גופי החימום האיכותיים ביותר, עשויים סיבי סיליקון, מושחלים ואטומים לחלוטין, כלומר ללא כל מגע עם האוויר ובנויים בתוך אלמנט אלומיניום עשוי סגסוגת מיוחדת.

תנורי החימום של חברת דקוהיט הם בין המובילים בעולם, כשבתנורים אלה מותקנים גופי חימום בטכנולוגיה מובילה עבור תנור הסקה חשמלי ללא תחרות.

גוף חימום זה הינו בעל מוליכות גבוהה ואובדן מינימלי של אנרגיה, כאשר החום מופק ממנו בטמפרטורה נמוכה וללא כל להט או בעירה והינו שקט לגמרי וללא ריח לוואי.

 

תנורי ההסקה החשמליים הטובים בעולם

חברת דקוהיט מזמינה אתכם להתקין בבית או בעסק את תנורי ההסקה המובילים בעולם בטכנולוגיה מתקדמת ועושה זאת עבור לקוחות גדולים במשק הישראלי בשוק המוסדי והפרטי כאחד. גופי החימום של החברה מחוברים למחשב שכל יחידה פועלת בנפרד בעוצמה בהתאם לרמת החום הנדרשת.

 

תנור הסקה חשמלי

סוגים של גופי חימום

סוג ראשון – גוף חימום מושחל לתוך רצף פלטות אלומיניום שיוצרו בתהליך “אקסטרוזיה”.
סוג שני – גוף חימום מושחל לתוך שדרת צלעות אלומיניום יצוקות.
סוג  שלישי – גוף החימום כולל פלטות אלומיניום ובנוסף תיל נחושתי המוצמד לחלקו הפנימי של לוח הזכוכית ומפיק כ-30% מעוצמת החום של המכשיר.

חברת דקוהיט מייבאת ומספקת את תנורי ההסקה העוצמתיים, המעוצבים והאיכותיים ביותר בתחום, המתחברים בקלות רבה וללא צורך בהתקנה מיוחדת, ומספקים איכות חימום אחידה, מהירה והאיכותית ביותר, תוך ניצול מקסימלי של האנרגיה ואי איבוד חום וקלות הפעלה מפתיעה.

מתעניינים בפרטים אודות תנורי הסקה חשמליים? נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם מענה לכל בעיה, לייעץ לכם לגבי גדלים והספקים, מידות ומחירים לגופי החימום המובילים בעולם, בהתאמה אישית כולל אחריות מלאה ומחירים נוחים.

למידע נוסף השאירו פרטים או צרו קשר עכשיו.

דילוג לתוכן